Re: Лектор Дарын Мубаров
Добавлено: 14 мар 2010, 07:10
АССАЛЯМУ АЛЕЙКУМ УА РАХМАТУллахи УА БАРАКАТУХ!
я постаралась записать и перевести.
в начале идет вопрос не касающися нашей темы, дальше:
перевод:
баракаЛЛАХУ фикум
я постаралась записать и перевести.
в начале идет вопрос не касающися нашей темы, дальше:
примечание: *-это те места, к-е не поняла,не слышно. Подчеркнутый текст- это то, что не разобрала.Брат: -Ахи, сосын, мұнда тағы бір сұрақ бар еді. Көп-көп бауырлар сіздің қайдан сабақ алғаныңызды, қандай шейхтардар алғаныңызды білгісі кеп тұр. соны қысқа-нұсқа айтып кетсеңіз.
Дарын: -Жақсы, айтып берейін. Негізі бауырлар дұрысырақ іспен айналыссын. Негізі бұлай кісіні тексеру жалпы, біріншіден, дұрыс емес, ахляқ бойынша. Екіншіден, дін тарату кезінде білімсіз біреу әрекет жасамайды да. Дін тарататып жүргеннен кейін оның ар жағында бәрі бір білініп тұрады. Үшіншіден, білім алған жерім оларға керек болса, алғашқы 2 жыл білім алған жерім - Қырғызстан жері, сондағы Сабр деген кісіден алғанмын. негізі, араб тілін мен сол жақта игеріп қайттым. Грамматикасын, арабтың тілін, ханафи мазхабын сол жақтағы Фитнаазхар * Абдухасқа Масамаджа ақида кітабын сол жақта бітірдім.
Кейін 2 жыл Медина қаласында Харамның ішіндегі местный арабтарға арналған Машабнабали Пайғамбар институты деген 2 жылдық оқу орны бар. Сол жерде сырттай тындаушы болып кірдім, өйткені мені ол университетте жасы үлкен бауырлар қазақ болған үшін қабылдаған екен. * ол жерде жалғыз қазақ мен болдым, қалғандары жасы үлкен арабтар етін. Одан кейін, сол Мединадағы сабақ беруші Мухаммад Уали*-дан тафсирден, ақидадан-Абдуррахман деген кісілер.
Ал енді, Харамның ішінде араб тілін білетін болса, сол жақтағылар жақсы біледі, любой шейхтың сабағына без проблем қатыса береді. Мен қатысқан сабақтарым: тафсирден- Абу Бакр Джазаир, хадистен-АбдульМухсин Аббад, фиқхтан-Шанқыти. Одан кейін, қосымша қатысқандарым болды, шейх (или Шейб) Абдульхамд *.
Бұл жерлерде общий лекцияларда отырдық, олардан жеке сабақ алу өте қиын. Егер маған біреу «мен одан жеке сабақ алдым» десе, мен «мүмкін» деймін, бірақ нақты сеніп қоюым қиын. «мен Фаузаннан жеке сабақ алдым» дегенге сенуім қиын, өйткені олардан шейхтардын өздері сабақ ала алмайды. Бірақ лекция есігі ашық. Оны любой адам келіп, оған ешқандай тыйым жоқ, тындаушының қатарында тындап отыра алады.
* Шейх Фаузан болсын (Риядта ол кісі), Джибрин болсын, Баррак болсын, бұл кісілердің лекцияларын мен мүмкіндік тапқан жерімде жіберген жоқпын. Ал Мединада болғанда Шанқыти, АбдульМухсин Аббад, Абу Бакр Джазаир деген кісілердің сабақтарын жібермеуге тырыстым. Бұл 2 жыл Мединада.
Ал кейін 1,5 жыл Рияд қаласында болғанда ол жерде жекелеген сабақ, ол жерде университет емес, ол жерде шейхтардың өздерінің шақыруына байланысты, шейхтармен танысып қалуыма байланысты, олар маған уәде беріп, ол жердегі сабағым кәдімгі индивидуальный. Ол жерде сен бар, шейх бар, екеуміз бір біріміздін қолын ұстап жүріп, кітап ала жүріп, олар маған кітабын беріп, бір кітапты басынан аяғына дейін бітіріп. Ол жердегі менің оқығаным негізі тафсир болды. Ол жерде оқыған ұстаздарымның аты – Альсам Ауэйд, бұл Фаузанның ұнататын кісілерінің бір. «Тафсир ілімінде Рияд қаласында жетік амалдар жасап жүрген кісі» деп Фаузан айтып жүрген кісі осы. Оның күніне 5-6 лекциясы болады, өте қолы бос емес адам. * Ол кісімен ишадан кейін сабақ өтетінбіз. 2 сағат, 1 сағат. Сол жерде ол кісі өз уәдсінде тұрып маған сабақ берді. Ол отырады, мен отырамын, басқа ешкім жоқ. Анда-санда Арман деген қазақ бауырымыз болды, сол қосылатын.
Одан кейін хадис алатын болсақ, Абдульазиз Шэйаа деген кісі болды. Ол өзі сабақ береді Тахасунсуль Хадис, шейх Усайминнің шекірті. Одан кейін сабақтан тысқары, университетті бітіргендер оқитын сабақ бар, магистратура деген сияқты. Сол жерге, Ауэйд маған тафсирге хадис іліміне қажеттілік туындайды дегенге сол кісіге жіберіп, ол кісіден жеке алып оқыдық. Сол жерде 5-6 арабтың балалары бар, магистратура оқитын, солармен қатар отырып оқыдық.
Құраннан ұстаздарым болды, мысырлық Махмуд деген кісі. Ол жақта бәріне белгілі. Бұл риядта, ал Мединада болғанда Мұхаммед Шафиа деген кісі болды, құраннан, хадистан да. Олар белгілі, оны бәрі біледі. Бұлар иджаза бере алатын адамдар.
Ал енді осы кісілерде оқыдық.
Ал енді, әркім әрқандай әңгіме айтатын болса, маған телефонды бере салындаршы, қайсысы маған не айтар екен?
Б: қиссаны келтіреді дейді.
Д: «уағыз айтқанда қиссаны пайдалануға болмайды» деген бауырлардың өздері әлі діннен ештеңке білмейтінін көрсетеді. Егер олар менен бар тапқан кемшілік –қисса болатын болса, онда олар менен еш кемшілік таппапты! Одан да өз кемшілігімді айтып берейін, рахаттандыратын болса.
Бірақ мен оларға ренжімеймін. АЛЛАҺ разы болсын. Өйткені адамды өлтіретін – мақтау. Жаман сөзден ешкім өлмейді, маған келіп-кетері жоқ. Ал олар мұсылман бауырлар болғаннан кейін, біреуі біліп айтады, біреуі білмей айтады. Олар қателессе АЛЛАҺ оларды кешірсін, олар тура айтса мені кешірсін.
перевод:
если кто нибудь заметит ошибку прошу исправить.Брат: Ахи, потом, у нас тут еще один вопрос есть. Многие братья хотят знать где и у каких шейхов вы брали знания? Если можно об этоб в кратце
Дарын: -хорошо, я расскажу. Но лучше пусть братья займутся чем нибудь, что правилнее. Вообще, так проверят человека не правильно, во первых по ахлякъу. Во вторых, когда распространяют религию, никто без знания не будет дейтвовать, это все равно будет заметно. В третьих, если им нужно знать где я учился, то первые 2 года учился в Кыргызстане, у человека по имени Сабр. Вообще арабский язык изучил я там. Закончил там грамматику, арабский язык, мазхаб ханафитов в месте под названием Фитнаазхар * и акиду Абдухаскъа Масамаджа.
Потом 2 года в Медине, внутри Харама есть университет Пророка Машабнабали для местных арабов. Там был как свободный слушатель, потому что меня туда взяли толко потому что я казах. * там я был единсвенным казахом, остальные все взрослые арабы. Потом там же в Медине есть преподаватели по тафсиру – Мухаммад Уали*, по акъиде - Абдуррахман.
А если знаешь арабский, то в Хараме без проблем можно посещать уроки любых шейхов. Я ходил на уроки, по тафсиру- АБу Бакр Джазаир, по хадису – АбдульМухсин Аббад, по фикъху-Шанкъыти. Дополнительно ходил к шейху (или же тут Шейб) Абдульхамду*
Здесь сидели на общих лекциях, индивидуально брать у них уроки очень трудно. Если мне кто-то скажет «я брал у него индувидуально», то я скажу «возможно», но поверить мне в это будет трудно. Если мне кто-то скажет «я брал у Фаузана индивидуально», то в это будет трудно мне поверить, т.к. у них даже сами шейхи не могут брать уроки. Но, двери лекции всегда открыты, любой может присутствовать в качестве слушателя.
* будь то Шейх Фаузан (он в Рияде), будь то Джибрин, будь то Баррак, их лекции я всегда когда находил возможность посещал. А когда был в Медине старался не пропускать уроки Шанқыти, АбдульМухсина Аббада, Абу Бакра Джазаир. Это 2 года в Медине.
А потом когда 1,5 года был в Рияде, там получал индивидуальные уроки, в зависимости от того, что шейхи сами приглашали, или из за того, что знакомился с шейхами, или из за того, что они давали мне обещание. Там есть ты, есть шейх, держа друг друга за ручки вместе с книгой, он преподавал мне книгу, с начало до конца. То, что я там в основном учил, был тафсир. Моим учителем был – Альсам Ауэйд, он один из тех, кто нравится Фаузану. Он тот, про кого Фаузан говорил «он тот, кто делает успешные дела в науке Тафсир в городе Рияд». У него 5-6- лекции в день, очень занятой человек. * с ним мы проводили уроки после ишы, 2 часа, 1 час. Тогда он сдержав свое обещание, преподавал мне уроки. Он сидел, я сидел, больше никого не было. Только иногда к нам присоединялся один наш брат Арман.
Если взять хадис, то был человек по имени Абдульазиз Шэйаа. Он сам преподавал Тахасунсуль Хадис, он ученик шейха Усаймина. Потом отдельно от этих уроков, были уроки для магистрантов. Ауэйд сказал что для тафсира у меня еще и в науке хадис будет нужда, и отвправил к этому человеку. Мы учились у него лично, там мы были с ребятами (5-6) арабами.
По Корану учетелями были Махмуд с Мисра. Там он всем известен. Это в Рияде, а в Медине - Мұхаммед Шафиа, по корану, и по хадису тоже. Они известны, его все знают. Это люди, которые могут давать иджазу.
Вот, учились у этих людей.
А теперь, если кто-то что-то говорит дайте мне трубку, интересно кто мне что скажет?
Б: многие говорят, что вы приводите рассказы.
Д: если кто-то говорит, что «в призыве нельзя использовать рассказы», то это показывает что он еще ничего не знает из религии. Если это единсвенный недостаток, который они нашли во мне, то они вообще ничего не нашли! Лучше я сам расскажу о своих недостатках, если вас это приводит в удовольсвие.
Но я на них не обижайюсь. Пусть будет доволен ими АЛЛАХ. Потому что человека убивает похвала. А от плохих слов никто умирает, мне ведь все равно. А так как они братья мусульмане, кто-то говорит зная, а кто-то говорит не зная. Если они ошиблись пусть простит их АЛЛАХ, а если они правы пусть простит меня.
баракаЛЛАХУ фикум